OT Tlumic na zbrane ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 18 23:24:22 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 18.12.2005:

> Jak se to vezme, trofejni naboj do samopalu ci kulometu libovolne
> raze prineseny z vojny = nedovolene ozbrojovani. Laserovy zamerovac
> nasazeny na CZ85, kterou mate pri ceste na strelnici za pasem =
> nedovolene ozbrojovani. Pyrotechnika tridy III.= nedovolene
> ozbrojovani. Mam pokracovat :-).

No ale to je snad v poradku, ze tyto pripady jsou nedovolene
ozbrojovani, ne? Copak nekdo rozumny taha za pasem takovy tezky kram
jako je CZ85 a jeste s laserovym zamerovacem???

> Ale vypada, pripoustim strili se nejvykonejsim 50AE munici ktera se
> da koupit. Pokud vezmete Desert Eagle 50AE s 14" v puvodni razi
> .510" nabijete vysocepruraznou munici tak vystrel vypada presne tak
> jako ten na obrazku (toho chlapka osobne znam). Pro zajimavost
> strela ma hmotnost 300grs ustova energie je cca 3000J a v pohode
> prostreli blok motoru ze vzdalenosti 50m. DE v teto razi se uz dnes
> nedelaji, jsou v USA zakazany a tak dnesni 50AE maji razi .495?

Hm, pak mi ale unika ta souvislost mezi plamenometnou vysocepruraznou
munici na likvidaci motoru a tlumice hluku vystrelu :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz