Pripojeni DVD

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 16 09:09:11 CET 2005

No co jsem videl par DVD tak v menu se da nastavit jaky zvuk vam ma
vzadu lezt z konektoru a tak ja osobne mam nastaveno jen stereo a DVD s
monofonim TV Panasonic spojeno normalnim SCART konektorem a nic mi ve
zvuku nechybi - tedy mozna ze tam neco neni, ale rozhodne to vasi tchyni
chybet nebude. Nezkoumal jsem to, ale podle mne si to televize nejakym
podobnym zpusobem (jako jste nakreslil) prebere.

RadekCX