Zachytne body v OOo (bylo: Re: OT: soft na kresleni diagramu)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 23:42:44 CET 2005

Vymětal Tomáš napsal(a):

> aaa, tak toto jsem taky potkal, nicméně objekty u kterých jsem body
> potřeboval byly dost malé a mřížka na které se tyto body vážou je oproti
> nim dost hrubá.. ovšem teď zkouším s ctrl lze objekty posouvat bez
> zapadání na mřížku.

Hustotu (rozliseni) mrizky jde nastavit (dokonce ruzne v obou osach) a
prichytavani k mrizce  (stejne jako k cemukoliv dalsimu - pomocnym
caram, obrysum objektu, bodum objektu) lze vzajemne nezavisle vypnout.
Viz priloha. Krome toho si lze objekt pred editaci zvetsit, pridelat mu
zachytne body a pak ho zase zmensit (od toho jsme ve vektorovem kresleni).

Ten prispevek a cele tema sem _velmi_ patri, protoze z vlastni praxe
vim, ze OOo muze mit v praxi elektronika nezastupitelne misto na cele
spektrum jeho cinnosti. Mimochodem s nim delam i predlohy na tistaky a
uz jsem tady o tom psal.

--
Jirka