Zachytne body v OOo (bylo: Re: OT: soft na kresleni diagramu)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 18:11:35 CET 2005

Petr Zbránek napsal(a):

> Ale dětské nemoci tu nějaké jsou - aplikace OpenDraw nešla nijak
> normálně ukončit, musel jsem ji ustřelit přes správce úloh.

Nemate ciste nahodou zapnuty QuickStart? Pak cast OOo sedi rezidentne v
pameti (a signalizuje to ikonka vpravo dole v liste), pouziva se to na
zrychleni spousteni, aby se nemuselo natahovat tolik knihoven.

U verze 1.1.5 prakticky zadne detske nemoci neznam, je lety privedena do
znacne kvality.

Jinak jsem o podobnem problemu neslysel a ani ho nezazil, a to pouzivam
OOo pod WXP a Linuxem. Je ale pravda, ze se o system pravidelne staram a
  snazim se ho mit nezaneradeny kdecim (cimz netvrdim, ze Vy to tak mate).

--
Jirka