OT: soft na kreslení ( diagramù atd.)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 13:41:46 CET 2005

- dia mi nějak nesedlo, nemám čas se prohrabávat a chápat ..
- smartdraw je přesně co hledám, ovšem přesně ten kryplware případ,
který jsem uváděl, tzn. nedá se tím exportovat bez porušení výsledku
- Ooo opět rulez, ovšem nepřišel jsem, jak se dá exportovat celá stránka
prezentace bez čísla v rohu, řeším tak, ž e označím všechny objekty,
ovšem kdyby jich bylo víc, no nevim.
- Jirkovi se omlouvám, nešel smtp, tak jsem zprávu alespoň stylem
copy-paste poslal přes webové rozhraní, abych se v rozumném čase dočkal
reakcí (za které mimochodem děkuji), které jaksi zalamování nezvládá. Na
druhou stranu ale je třeba zmínit, že MS je bohužel všude ve státní
správě a dodat dokument exportovaný z Ooo do MS docu je v této chvíli
sebevražda.

T.V.