Barevne znaceni odporu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 14 10:41:45 CET 2005

Ja tohle vsechno chapu, ale nejak nedokazu (asi diky moji
slepobarevnosti) rozlisit barvy prouzku pokud jsou na ruznem barevnem
podkladu. Zrovna vcera jsem nadaval kvuli vasi variante c.1 - z pytlicku
vysypane odpory na stul - ale sesly se mi dokonce tri barvy podkladu -
modra, zelena a nejaka kremova - prestoze tam melo byt asi 7 hodnot
odporu tak jsem ji nasel asi dvakrat tolik!!! Ohmetr a kopicky to vyresily.

RadekCX