� 50W

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 13 11:32:49 CET 2005

No nebude to tak horke...cele roky jsem pouzival 2ks 500W vanicek se
stmivacema. Pouzival jsem to na nasviceni mistnosti pri foceni apod.. I
ted pouzivam male vanicky 150W take se stmivanim a bez problemu. Ty 500W
byly uz tak vypalene, ze ten tmel kolem kontakti a i ta keramika se
postupne rozdrobila a vumel z toho jen ten steft. Banky byly porad
ciste. To jedno svetlo mam ted jako prenosku na externi sviceni a sviti
doted, druha se utopila o povodni.

Spotreba asi i pri setmeni bude vyssi, ale to vam udela kazda Jarovka.

RadekCX