Regulátor k halogenové lampičce - 50W

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Prosinec 13 11:17:48 CET 2005

Presne tak, preto som sa divil, ked si kolega kupil v bau... lampu s
300W halogenkou obratenou do stropu a druhou 40W na citanie - obe
regulovatelne. Chcel usetrit za elektrinu, tak ze si bude stmievat tu
hlavnu, k telke a tak. Ako sa ale neprijemne prekvapil, ked pri tlmenom
osvetleni (aby aspon ako-tak svietila) ta hlavna zrala 100W... A ked
som mu este povedal o tom, ako ma halogenka pracovat, aby vydrzala
"zdrava", tak tu lampu vratil :-) Esteze v bau.. s tym nerobia
problemy.

miro