OT:Program

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 12 15:14:29 CET 2005

Tady v praci mam W2k a nejaky autoexec.bat tady je, ale ma nulovou delku (cili je prazdny). Nemam vyzkousene, jestli by se spoustel nejaky program, kdyz bych ho tam napsal...

Jeste by to slo uplne slozite - dat tam druhy disk (pokud tam uz neni) a v BIOSu nastavit z ceho se bude bootovat - bud z disku s WXP nebo z druheho s DOSem a s tim simulantskym programkem.

P.K.