OT:Program

Servis servis@centron.sk
Pondělí Prosinec 12 14:51:15 CET 2005

Ahoj.

Mas pravdu.Moje znalosti a prax v pocitacoch vsak skoncili pri 80386 a DOS 3.22.Dnes si uz na to netrufnem.Je to pod XP.Tam este bezi DOS  ? Az by tam bol autoexec,tak by som si trufol ale je to uz asi ine.No a zasa urobit nejaky kiks v autoexeci,tak sa mi to asi nikdy nerozbehne.Nechcem odrovnat OS.
Diky.
                                                                                                               Peter