ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Prosinec 12 13:07:02 CET 2005

MK napsal(a):

> No, ona je otazka, zda je chyba ze neco jde, nebo ze se to stalo :-)))))
> Celkem zive si dovedu predstavit tu vlnu odporu, ktera by se zvedla v
> okamziku, kdy by to Atmel zmenil :-))))

Otazkou uz neni zda to zmenit, ale PROC to tak bylo uplne na zacatku.
Nikdy jsem se o to nezajimal a asi ani nebudu, ale je mozne ze k
takovemu chovani byl nejaky duvod proc to u Atmelu takhle udelali, ale
jak je videt i zde z pomerne castych dotazu tak mi to neprijde minimalne
stastne.

> Ad "bezstarostny bazmek"
> Tak jsem tak jednou sedel s jeho autorem a poslouchal jeho "plac" nad tim,
> ze to sice funguje, ale ne vzdy a ze pacha neco noveho, kde nebudou budice,
> ale komparatory (dta, clk). Tak nevi, ze by to NEKDY nebyl az tak
> "bezstarostny bazmek" ? .-)))))

To ano. Urcite mas pravdu, ale take je to vzdy otazka potreb a nutnosti
vynakladat finance. Netvrdim, ze si nemohu dovolit koupit poradnej
programator, ALE na to ze neco palim do PICu jednou za ctvrt roku jako
totalni hobbysta tak mam pro tech 1500Kc vzdy lepsi vyuziti a v pripade
samostavby zase cas investuji radeji do necoho nalehavejsiho. Je jasne
ze v pripade ze bych mel nejake problemy s napalenim tak to zacnu resit.
Zatim to tak neni. Momentalne radeji investuji penize do nejakeho
poradneho kompileru, ktery mi setri cas pri programovani mnohem vic nez
jestli budu MCU palit 2 minuty nebo 2s. Znovu ale pisu jen v pripade ze
to funguje.

RadekCX