ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Prosinec 12 13:07:18 CET 2005

> No, ona je otazka, zda je chyba ze neco jde, nebo ze se to stalo :-)))))
> Celkem zive si dovedu predstavit tu vlnu odporu, ktera by se zvedla v
> okamziku, kdy by to Atmel zmenil :-))))
-jj, dokazu si zive predstavit, ze treba na tech nejmensich docela
dost konstrukci bude pouzivat RESET jako normalni IO bit.

> Ja uz fakt nevim jak to napsat, aby se tu kdekdo nebil v prsa jak zrovna
> jemu ten jeho udelator krasne funguje. Kdysi jsem si udelal "bazmek" na
> xilinxy - fungoval mi snad ctyri roky na ruzne konfigurovanych PC. Pak jsem
> v jednom odpalil MB a vymenil ho za jiny, vse ostatni zustalo naprosto
> stejne a svete div se, "bazmek" prestal na tomto PC fungovat. Na ostatnich
> nebyl nejmensi problem. A toto je pointa - ono to NEKDY chodi, ale NEKDY to
> take chodit nemusi
-hihi, zase spatne. Spolecensky prijatelne pro ony vprsabijce by snad
mohlo byt "vam vsem to bez problemu za vsech okolnosti chodi, ale
dokazu si predstavit situaci, ze chodit nebude". Snad budou spokojeni
a vsichni ostatni proste budou vedet, ze se vase predstavy plni:):):)
Marek