ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Prosinec 12 11:43:03 CET 2005

Predpokladam, ze ide o
http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm .

Bez naroku na spravnost analyzy by som odhadol, ze ide prave o tu
skodlivost pritomnosti budica. Kym v tom picoidnom bastli je pouzity
stat-of-the-art budic 7405, ktory zrejme pohlce vacsinu chlpov ktore
vzniknu presluchmi medzi vodicmi (a este funguje aj ako celkom slusna
zataz), ta 244 najskor funguje ako zosilnovac tych chlpov. Ciastocne by
to aj vysvetlovalo, preco to s HC244 castejsie nefunguje...

Ze ma jednocip samovrazedne sklony, to je uz na inu debatu...

wek

PS. Dospele jednocipy pouzivaju na samoprogramovanie UART a nie SPI :-)