ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Prosinec 12 11:32:32 CET 2005

Pouzivam na vsechno co potrebuji IC-prog a "bazmek" na LPT zverejneny na
webu p.Bestarosti(ho?) a absolutne se mi nestalo ze by mi nefungoval.
Udelal jsem k nemu DPS (je na tom webu take uverejnen) a mam k tomu
kablik na desku s ruznyma paticema a nebo programuji rovnou na desce
pres ICSP. Kabel z LPT mam asi 2m dlouhej a nicemu to nevadi. Nestalo s
emi nikdy ze by nesel PIC prepalit. Proto mne to AVRko tak dozralo.
Povazuji to za chybu, ze lze naprogramovat jednim systemem AVR tak ze
jsem nucen jej preprogramovat jen za pouziti jineho zpusobu progrmaovani.

RadekCX