Motor do DVD

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Prosinec 9 17:11:32 CET 2005

Mam v dilne jedno DVD na "opravu - spise vsak na rozebrani". Zitra se
podivam co je tam za motor.
To DVD je Labway 900. Dnes na to nemam bohuzel cas. Pokud se stavite (
Praha), tak si jej muzete odnest zdarma.
J. Polivka

Subject: Re: Motor do DVD

Alset, resp. NEDIS, AME a podobne firmy  jsem zkousel drive, nez jsem dal
sem do konference dotaz.Zatim byla jen odezva z NEDISU, ze nemaji, ale at
jim poslu blizsi specifikaci, tak jsem jim poslal PDF a uvidim.
Na konferenci o videotechnice jsem se pres Google docetl, ze je ten motor v
Cesku nedostupny.
Co se tyka spotrebni elektroniky nemam moc prehled, opravuju si jen svoje
veci, na sousedy kaslu. Zivim se cca 30 roku lekarskou elektronikou, tam mam
slusny prehled ale u spotrebni elektroniky nevim, co se kde u jednotlivych
vyrobcu  pouziva, tak mi opravy trvaji dele, ale zase to je pak otazka
osobni prestize  :-)))

Vladimir