Motor do DVD

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pátek Prosinec 9 15:18:38 CET 2005

Alset, resp. NEDIS, AME a podobne firmy  jsem zkousel drive, nez jsem dal
sem do konference dotaz.Zatim byla jen odezva z NEDISU, ze nemaji, ale at
jim poslu blizsi specifikaci, tak jsem jim poslal PDF a uvidim.
Na konferenci o videotechnice jsem se pres Google docetl, ze je ten motor v
Cesku nedostupny.
Co se tyka spotrebni elektroniky nemam moc prehled, opravuju si jen svoje
veci, na sousedy kaslu. Zivim se cca 30 roku lekarskou elektronikou, tam mam
slusny prehled ale u spotrebni elektroniky nevim, co se kde u jednotlivych
vyrobcu  pouziva, tak mi opravy trvaji dele, ale zase to je pak otazka
osobni prestize  :-)))

Vladimir