co je za soucastku S3V4D ?

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Prosinec 8 10:14:46 CET 2005

Kam ide druha noha tej odpalenej suciastky? Skus zistit, ci to na chladici je MOSFET (asi ano, ja vo svojej mam irf640) alebo nieco ine. Zatial to spalene typujem na zenerku...

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: <ivanhw@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 08, 2005 9:44 AM
Subject: Re: co je za soucastku S3V4D ?

Ahoj,

v akuvrtacce /Perles/ je  nejaka PWM na ovladani rychlosti. Je tam IO 1555 522, vypada to na SMD 555.
Ta soucastka jde na asi stredni nohu nejake vykonove soucastky /s Al chladicem/ bez
Tak ide na strednu alebo kam? Kolko noh ma ta vykonova suciastka? Je to puzdro TO220? - klasicke tranzistorove?
oznaceni. Druha noha te vykon. souc.jde klasicky na pin3 toho IO.
Treti noha zrejme na -BAT. Jeste je tam elyt, SMD rezistory a SMD kond /asi/.
Spoust nejdrive zacala obcas vynechavat. Zkusil jsem to rozebrat a  zrejme jsem to prepoloval.
Zacalo to klasicky smrdet, jako kdyz se pali IO, tranzistor ...
Vyvody te spalene soucastky maji prumer 1,5 mm. Vypada to proste jako velika usmernovaci dioda.

diky Ivan