co je za soucastku S3V4D ?

ivanhw@centrum.cz ivanhw@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 8 09:44:36 CET 2005

Ahoj,

v akuvrtacce /Perles/ je  nejaka PWM na ovladani rychlosti. Je tam IO 1555 522, vypada to na SMD 555.
Ta soucastka jde na asi stredni nohu nejake vykonove soucastky /s Al chladicem/ bez
oznaceni. Druha noha te vykon. souc.jde klasicky na pin3 toho IO.
Treti noha zrejme na -BAT. Jeste je tam elyt, SMD rezistory a SMD kond /asi/.
Spoust nejdrive zacala obcas vynechavat. Zkusil jsem to rozebrat a  zrejme jsem to prepoloval.
Zacalo to klasicky smrdet, jako kdyz se pali IO, tranzistor ...
Vyvody te spalene soucastky maji prumer 1,5 mm. Vypada to proste jako velika usmernovaci dioda.

diky Ivan