Zdrojaky v casopise

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Prosinec 7 21:46:28 CET 2005

> Ruku na srdce, kdo si postavil neco podle nejakeho clanku presne tak jak to
> bylo publikovano???

Tak jsem si dal ruku na srdce a zde je vysledek :-)
Nepocitam-li sve destke zacatky v 80tych letech kdy jsem s otcem bastlil
podle konstrukci z AR tak jsem si doslova podle navodu nekdy v roce 1995
postavil citac (2x, 1ks byl pro kamarada) na ktery jsem si tehdy od
autora nechal poslat kompletni desky, ktere u kostrukce nabizel a on mi
navic poslal na diskete i novejsi verzi fw v hexu (puvodni hex byl
vytisten v AR). Jedine jsem si udalal zdroj a krabici. Dodnes funguje a
cas od casu jej pouzivam. Dalsi uz pro me byly clanky pouze inspiraci
ruzne urovne.

Pavel

P.S. vlastne jsem v tom citaci nejak zmenil barvy segmentovek :-)