Zdrojaky v casopise

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Prosinec 7 11:58:24 CET 2005

Precital som si vsetky doterajsie spravy k tomuto threadu, chcem
doplnit iba jednu "fakticku" poznamku:

Kedysi pred par rokmi v tomto zmienovanom casopise vysiel clanok
vydavatela, v ktorom sa dusoval, ze odteraz neuverejni konstrukciu s
procesorom bez programu aspon v HEX tvare. Ze _ku_vsetkym_ takym
konstrukciam sa bude dat prorgam stiahnut zo stranok AR. Tak neviem,
akosi v tichosti od tohto predsavzatia upustili. Inac uz asi 3r ich
neodoberam...

miro