Zdrojaky v casopise

MK info@mcu.cz
Středa Prosinec 7 11:03:57 CET 2005

Jen drobnost uvozujici tu "potrebu" zdrojaku
- jednu konstrukci s MCU si v roce 1999 objednalo cca 35 lidi
- naprogramovany MCU dalsich cca 60 lidi
- na pozadani jsem k objednanemu kitu(MCU) zasilal zdrojaky
- kompletni zdrojaky byly po necelem roce uvolneny a zverejneny

JEDEN clovek nasledne vznesl dotaz na funkci nekterych casti kodu
Bud jsou vsichni bastliri tak dobri v programovani, ze jim postacil
komentovany zdrojak,
nebo to byl naprosty propadak, nebo to nikoho nezajimalo ? Fakt nevim .-))))

> Jen je skoda ze jsem v cechach nenarazil na dobry elektronicky casopis.
> V posledni dobe si tak vsimam Electronic Worldu (neni cesky), ten by se
> tak jeste dal. Mozna tady nekdo doporuci nejaky casopis
> ve kterem je obcas i vysvetlena teorie proc to i ono musi byt tak...

A narazil jste na neco slusneho mimo uzemi pidistatecku zvaneho Cesko ????
I ty opravdu slusne casopisy temer ze 3/4 obsahuji reklamu a PR
Opravdu slusne konstrukce se vyskytuji snad jen v pravidelnych Design
Contest-ech CC

Ono delat casopis, mit dostatek hodnotnych konstrukci a dalsiho obsahu
 a neskoncit upadkem je ponekud slozitejsi, nez vest pivni debaty v HWnews.
Svedci o tom i zanik spousty opravdu peknych a zajimavych casopisu.

Mate v podstate jen dve moznosti
1) vlastni tym tvurcu (ELV)
2) prispevky ctenaru + prevzate clanky + minimum vlastni tvorby (PE, CC,
Elektor a drtiva vetsina ostatnich)

A to, ze vse je jen a pouze o stribrnych snad netreba opakovat.

S pozdravem
MK