mikrovoltmetry

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Prosinec 6 12:03:17 CET 2005

Takove integrovane zesilovace vetsinou pracuji na nize uvedenem principu,
resp. maji tak delane nulovani offsetu.
Tim se ale neodstrani vlastni sum v prenasenem pasmu.
V tomto smeru jsou lepsi jen parametricke zesilovace.

Danhard
*******

Len by ma zaujimalo - vzhladom na to ze sa tejto oblasti vobec nevenujem
- ci sa pouzivaju uz aj ine principy na meranie velmi malych
jednosmernych napati. Suciastkova zakladna predsa len trochu pokrocila a
uz nejaky cas su k dispozicii velmi kvalitne pristrojove operacne
zosilnovace s offsetom v zlomku mikrovoltov.
Predsa len tento princip s modulatorom mi pripada uz znacne zastaraly a
vsimol som si ze v nasom skolstve sa ucia veci tak 40 rokov stare. Nic
proti, ale ked sa veci vzdycky robia ako vzdycky tak sa moc dopredu
neposunieme :-)
b.