OT: ciselna rada s nepravidelnosti pomozte....

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Prosinec 4 01:59:54 CET 2005

....v prilozenem souboru je rada cisel -  vzdy na radku je rozsah cisel
v  hexa tvaru ve formatu     ab cd ef gh ij  -(az)  kl mn op rs tu
 a tomu odpovida vpravo   vzdy binarni cislo. Problem je v tom, ze to
neni klasicka posloupnost, ale vyskytuji se tam nepravidelnosti.
( treba   rada bin. cisel  konci cifrou  27 a pokracuje 30, pricemz hexa
jdou za sebou )
Potreboval bych najit vzorec ( excel ) , ktery mi dokaze z binarniho
numera vypocitat rozsah  hexa cisel  (nebo jen pocatek toho rozsahu)
Uz se tu s  tim lopotim dost dlouho a nevim jak na to. Z matiky jsem na
tom byl vzdycky dost bidne :-(
Dokaze mi s tim nekdo helfnout??

Jinak prakticky se jedna o jedno telekomunikacni zarizeni, jehoz eprom
potrebuju editovat, aby  se navenek  identifikovalo pod zadanym bin
cislem...( network adres )

Tu radu cisel v souboru jsem vycetl metodou  nahraju eprom / prectu
vysledek na vystupu zarizeni.
Jeste jednou dik za pomoc.