Moduly pre DDS generator - prieskum zaujmu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Srpen 26 12:08:23 CEST 2005

Good news everyone :-)

takze nejak sa to podarilo doklepat do konca a DDS generator by mal
zacat vychadzat od cisla 12/05.
Chcel by som sa ale spytat na potencialny zaujem o dosky, aby som vedel
priblizne spocitat cenu. Dosky budu k dispozicii na dobierku od firmy
Printed.

Pripravene moduly su
- DDS modul s 9854 (9852), trojvrstvova doska 66x61mm, predpokladana
cena by bola 250 resp. 180CZK bez dph (pre 20 a pre 50ks)
- modul zosilnovaca a atenuatora, dvojvrstvova doska
92x67mm,predpokladana cena by bola 170 resp. 120CZK bez dph (pre 20 a
pre 50ks)
Moduly su autonomne a boli navrhnute tak, ze sa daju pripojit ku
hociakemu riadiacemu obvodu (maju vyvedene cele paralelne aj seriove
rozhranie).
Vyhladovo mam pripravenu dosku pre AD9858, ale este som fyzicky
nepostavil prototyp. Ma rovnake rozmery ako 9854 a je pinovo kompatibilna.
Modul riadenia nie je zatial dorieseny, lebo nemam software. Na riadenie
ale netreba profesionalnu dosku, takze toto sa vybavi neskor.

Odpovedajte prosim na sukromny mail, pokial chcete nieco povedat aj
ostatnym tak samozrejme do konferencie.

Dakujem,
balu