Jak s nakupem nove TV?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Srpen 26 10:31:59 CEST 2005

Pokud ma ten clovek DVD prehravac nebo planuje, ze si ho poridi a ma blizko videopujcovnu, tak urcite 72cm uhlopricku a uvazovat muze i o sirokouhle (mi pripada, ze plno filmu je jeste sirokouhlejsi nez 16:9). Bezne sirokouhle maji asi 81cm uhlopricku.

Aby nejaka televize prijimala digitalne i analogove a zaroven nebyla moc draha (= nebyla drazsi nez kombinace bezna TV + settop box), toho se asi v nejblizsich letech nedockame. Da se i predpokladat, ze analogove vysilani pobezi jeste dlouho soucasne s digitalnim.

P.K.