OT: Soft pro tvorbu dokumentace

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 25 10:07:36 CEST 2005

No finalni podoba by mela byt HTML nekde vystaveny na webu. Pouzivame v
soucasnosti pro navrh DB PowerDesigner 10 od Sybase, ktery je super a ktery
umi rovnou obhospodarovat i DB, ale je to jaksi samo pro sebe a bez PD si to
nikdo neprohlidne.

Potrebuji zdokumentovat veskera nastaveni serveru - OS, WWW, SQL, DB atd.
Momentalne to mame ruzne jako zalohy v souborech a skriptech, ale je problem
to spravovat. O samotnou dokumentaci klientske aplikace nejde ta ma svuj
help. Tedy jde spis o administratorskou dokumentaci - tedy kdyz ja nebo
kdokoliv bude neco hledat co je kde na kterem serveru nastaveno, aby nelezl
po disku a nehledal v souborech, ale kouknul na nas privat www a jasne videl
co a jak.

Nedochazi tam k zadnym zasadnim a castym zmenam a tak neni treba ani nijak
zvlast komfortni editace dat.

RadekCX