OT: Soft pro tvorbu dokumentace

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 09:47:53 CEST 2005

RV napsal(a):
> Potrebujeme nejak finalizovat dokumentaci k nasemu SW. Nemate nekdo nejake
> tipy na nejaky free soft (pro Win) a nebo i jen nejkou HTML sablonu.
>
> Teroreticky by stacilo i nejake sofistikovanejsi menu s moznosti pridavat
> polozky v jednom frame a ke kazde polozce moznost prilozit text zobrazovany
> v druhem frame. Muze to jet i na DB a treba PHP.
>
> Dekuji za pripadne tipy.

Nejak mi chybi popis, jak ma vypadat konecna forma - jako HTML help ci
co? Bude to soucasti programu?

http://www.thefreecountry.com/programming/helpauthoring.shtml
http://www.webattack.com/freeware/webpublish/fwhtmlhelp.html
http://www.danish-shareware.dk/soft/shelpm/

Jinak moc pekny kontextovy help ma OpenOffice.org a vzhledem k tomu, ze
jde o GNU/GPL, tak by asi slo to pouzit. Blizsi podrobnosti ale netusim,
zkuste dotaz do fora OOo.

--
Jirka