Kamera - infra - hlidani

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Srpen 23 23:53:40 CEST 2005

>Je to 20kKc ? 50 kKc ? Ten clovek byl ochotny si to i cele dovezt zvenku ,
>ale nejak neuspel.....(prosim opet nekomentovat jeho pripadny pristup, kdyz
>na to ma a chce to do toho vrazit - jeho vec)

Staci nejaka strsi videokamera H8, VHSC, ktera ma nocni koukani. Pokud
prisvitis, je to docela OK. Muj kolega s takovou sestavou pred casem
natocil zlodeje, jak "ukrad"  kolo. Pravda kolo bylo nastrazene a na
zlodeje se proste cekalo az prijde a precvakne zamek. Kolegovi totiz
jednou jeho supr kolo nekdo ukradl a on potreboval "neci hlavu" a
sponzora na nove :-)