Kamera - infra - hlidani

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Srpen 23 19:45:33 CEST 2005

No asi tak, jako vybirat rybnik, ale zase se to zvrhava tam, kam jsem nechtel !!!

> Je to vubec v nasi zasrane zemi legalni nekoho takhle natacet?
> Odposlech je ilegalni.... soud ho neuznava :-(((

Tohle neni muj problem, muj problem je pripadne technicke reseni.

Jinak nebyla uvazovana zadna stara kamera,  jednalo by se o koupi nove (samozrejme vhodne)
kamery.  Co je pojem "normalni" cenova relace ? Abych byl v obraze ?
Je to 20kKc ? 50 kKc ? Ten clovek byl ochotny si to i cele dovezt zvenku ,
ale nejak neuspel.....(prosim opet nekomentovat jeho pripadny pristup, kdyz
na to ma a chce to do toho vrazit - jeho vec)

A jak jsem psal, povidal, ze pro policii to nema..ze si to vyresi sam (opet - jak neni muj problem)

Dik, Dave Hankovec