WWW stranky (bylo: Re: Linearna regulacia vykonu triakom z AR (odkaz naclanok prilozeny))

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Srpen 23 10:27:17 CEST 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):

> Jinak aby to bylo koser, je vhodny udelat jednoduchou webovou stranku
> - nejakym wysiwyg editorem (stary Netscape mel "Netscape Composer",
> Mozilla ma taky svuj editor, ale docela me prekvapilo, ze neni
> soucasti Firefoxu - nevim ktere verze, jsem v praci a mam to na mym
> home computeru) je to prace na chvili a i kdyz to nebude nijak
> profesionalni, ucel to splni.

Mne ne. Firefox je zcela umyslne proste "jen" prohhlizec, byt se
spoustou doplnku. Pokud chcete samostatny, korektne pracujici WYSIWYG
editor, pak viz http://www.czilla.cz/download/nvu.html

--
Jirka