Linearna regulacia vykonu triakom z AR (odkaz naclanok prilozeny)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 23 10:16:07 CEST 2005

Hm, ja jsem se tam dostal - z homepage www.jmd.szm.sk (MSIE).

Obecne u vystavovani obrazku na internetu - ruzne freeweby nedovoli zobrazit primo obrazek, ale pokud je soucasti html stranky, tak neni problem. Takze to asi chce, nez poslu mejla s odkazem, overit si, jestli je funkcni.

Jinak aby to bylo koser, je vhodny udelat jednoduchou webovou stranku - nejakym wysiwyg editorem (stary Netscape mel "Netscape Composer", Mozilla ma taky svuj editor, ale docela me prekvapilo, ze neni soucasti Firefoxu - nevim ktere verze, jsem v praci a mam to na mym home computeru) je to prace na chvili a i kdyz to nebude nijak profesionalni, ucel to splni.

P.K.