OT: Laserova tiskarna pro DPS

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Srpen 20 07:57:25 CEST 2005

Pod 3000 bez DPH je cela rada tiskaren, napriklad
Lexmark E230 A4, 2400IQ 600x600 dpi,16ppm, USB/PP,8M 100MHz (ma procesor a
tak tiskne i z DOSu} a cena 2899,- bez DPH
Nejlevnejsi HP ovsem zacinaji na cca 4500 bez DPH.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Saturday, August 20, 2005 7:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Laserova tiskarna pro DPS

za 900KC to bude renovovany toner, jak jsem ted koukal do nabidky, tak
nejlevnejsi stoji tusim 1200bez DPH.
S tou cenou - nova treba ta minolta stoji 3000bez dph. Otazkou je, co se vic
vyplati (neboli zda vam zaruka, lepsi moznosti) za ten rozdil penez stoji.
Stastnou ruku pri vybirani,
Marek

PS: myslim, ze nas admin nezabi, rek bych, ze DPS jsou "topic" :)