OT: Laserova tiskarna pro DPS

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Srpen 20 07:42:06 CEST 2005

za 900KC to bude renovovany toner, jak jsem ted koukal do nabidky, tak
nejlevnejsi stoji tusim 1200bez DPH.
S tou cenou - nova treba ta minolta stoji 3000bez dph. Otazkou je, co
se vic vyplati (neboli zda vam zaruka, lepsi moznosti) za ten rozdil
penez stoji.
Stastnou ruku pri vybirani,
Marek

PS: myslim, ze nas admin nezabi, rek bych, ze DPS jsou "topic" :)