Hodiny s digitrony (Ekvivalent pro tranzistor MPAS42)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Srpen 19 23:48:47 CEST 2005

No ja se na to chystam. Sehnal jsem si digitrony z jedne 'male'
15ti mistne kalkulacky (vaha snad 10KG). Jsou to Z570M. Soucastky mam
objednane, tak to snad do puli zari dam dohromady. Doufam, ze doma
nebude ohnostroj :). Myslite ze rezistor o velikosti 47K, ktery je
pripojen na anodu digitronu Z570M bude dostacujici?

Schema hodin
http://www.redremote.co.uk/electricstuff/nixpthschem.pdf

Datasheet Z570M
http://www.sphere.bc.ca/test/nixies/z560m/z560m.pdf