Hodiny s digitrony (Ekvivalent pro tranzistor MPAS42)

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Srpen 19 22:46:07 CEST 2005

Hezky vecer,

od posledni diskuse nikoli, ja je mam jeste z dob mych studii na stredni
skole. Je to klasicka konstrukce s 7490 + 74141 + nejake okolni
soucastky, jen oscilator je 4060 a za nim je delicka 54xx (delicka
dvema) protoze kdyz jsem tam dala 74xx tak mi potvora za 20 minutek
prestala delit a poustala ven to stejne co lezlo dovnitr. Bylo ji proste
moc horko :-D

Zatim mi tu tikaji spokojene uz moooc roku, tuhle jsem byla zvedava a
otevrela onu skatulku abych se podivala jak vlastne vypadaji, no radeji
jsem to bleskem zavrela, aby to nikdo nevidel :-[  Oboustranne plosne
spoje malovane rucne, dratove propojky ... ale trafo je pouzite
kvalitni, s dvojitou izolaci. jenze zdroj anodoveho napeti je odvozeny
od site. No radeji nekoukat moc z bliska. Plastova skatulka a
trojpramenna snura to vsak jisti.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

aze wrote:

>:-)))
>Ani jsem si neuvedomil, ze je patek :-))
>Ale vazne, uz si nekdo postavil nejake hodiny s digitrony? Od posledni
>diskuze? Stale se k tomu chystam a nejak neni cas. Mam krasne digitrony i
>qualitni ruske budice K155ID1, i BF422/423 (neco jako MPS42), X-tal 100kHz a
>10kHz ve velke bance....
>AZE

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-4, 19.08.2005
Testovano: 19.8.2005 22:46:24