Reklamace fotodesek z GM

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 18 19:48:34 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 18.8.2005:

> dnes se mi stal uplne jasny pripad na reklamaci fotodesky na DPS z
> GMka :-(((

To snad neni mozny :-) Dnes rano jsem chtel neco podobneho napsat, ale
nemel jsem na to cas a musel jsem odjet...

Dnesni noc jsem stravil prave deskami z GME. Chtel jsem si udelat par
plosnych spoju a protoze jsem zrovna nemel svuj rezist naneseny na
potrebnych oboustrannych deskach, pouzil jsem GME 100 x 100
oboustranne. Na predloze mam 4 plosne spoje, resp. 2x dve desticky.
Chtel jsem puvodne udelat jeden kus, protoze na tom jsou dve desky a
to mi staci, ale rikal jsem si, ze si tam dam nepajivou masku a
potisk, tak kdybych neco zvoral, uz jsem to asi mesic nedelal... Ono
je to slozitejsi postup a dost operaci na pripadny vznik chyby. Takze
jako udelam dve ty desticky. No to jsem si dal. Jedna deska byla
viditelne poskrabana, tak jsem pridal dalsi dve a udelal celkem 4
desky, tj. spoustu plosnaku. Jak to dopadlo?

Zcela stejne podminky, stejna predloha, stejna expozice, stejna
koncentrace NaOH (mam udelano vzdy ve flasce na vic davek). To jsem se
suprove vyradil s retusovaci fixou a stejne to byla vicemene zbytecna
prace. Mimo ty skrabance tam byla asi nehomogenni vrstva emulze,
protoze nektere plosnaky byly nekde podexponovane, takze se kus
nevyleptal.

> Mate s takovou reklamaci zkusenost? Jak se ne to v GMku tvari, kdyz
> jim tam prinesu ukazat obe zminene desky? Kdyz mi daji jinou desku,
> jak dosahnout toho, aby mi nedali desku trpici stejnou zavadou? Nebo
> si mam nechat vratit penize a jit desku koupit jinam? PPokud ano,
> maji 100x100 jednostranne v Praze nekde jinde?

No to jsem nikdy nezkousel, ale schvalne to zkus a dej vedet, jak jsi
dopadl.

> P.S. Shodou okolnosti jsem si zrovna pri tom nakupu rikal, ze je
> skutecne inteligentni ze maji v GMku fotocitlive desky na policce
> primo u jedineho okna siroko daleko, na kterou dopada nejvic svetla
> snad z cele prodejny

No a asi to jeste prekladaj vidlema... Ty skrabance byly dost drsny.
Jo a v jedne emulzi byl nejaky vlas apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz