OT: Laserova tiskarna pro DPS

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Čtvrtek Srpen 18 19:46:44 CEST 2005

Hezky vecer preju,

    ja vim ze to semka moc nepatri, ale vim ze par lidicek pouziva pro
vyrobu matrice na DPS laserovku. Ja tedka dve hezke videla v kramu za
cenu ktera by se libila i memu kontu v bance. Ale maji obe rozliseni
300x300 DPI, jedna je NECka a jedna HP Laser Jet. A ja nevim, jestli
300DPI je postacujici a nebo jestli to je malo. Na tisk textu to bohate
staci, videla jsem jak tiskne a je to parada, ale nevim jak na matrice.

    Odpovedi prosim soukrome, at nedrazdime admina. Moc dekuju

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-1, 16.08.2005
Testovano: 18.8.2005 19:46:52