C to ASM

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Neděle Srpen 14 11:03:44 CEST 2005

Ja ho mel s CP/M, mel dve 8" 720 kB oboustranne a dve 5 1/4" 360 (?) kB
disketove mechaniky.CP/M byl ze Slusovic.
Pak jsem ho mel upravenzy na Sharpu.Jeste ho mam schovanej, jak rikaval
pan Werich.
Vladimir

Dne Sat, 13 Aug 2005 20:02:38 +0200 napsal/-a Jiri Foldyna
<jiri.f@avizo.cz> zprávu následujícího znění: