ADSL?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Srpen 12 18:15:36 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.8.2005:

> Stalo by za pokus skusit zistit, aky OS bezi na tom routeri. Asi by
> par ludi bolo sklamanych, keby zistili, ze tam ( v mnohych pripadoch
> ) skutocne bezi okresana a dobre nakonfigurovana verzia Linuxu...
> ;-))). Ale ludia si casto myslia, ze tym, ze vymenili PC s linuxom
> za router, tak s s linuxom zatocili a myslia si, ze sa ho zbavili,
> lebo je zly...

No ja myslim, ze to vidis trochu jinak. Tomu zakaznikovi je uplne
jedno, jestli na tom pocitaci byl linux nebo ne, a jestli v tom
routeru je linux nebo ne. On neni natolik uzkoprsy, aby si myslel, jak
s linuxem zatocil. On proste jen zatocil s tou bednou, ve ktere bylo
neco, co sam nemohl nastavovat, do ceho ani nevidel, co to dela, a o
cem mu lhali ti exoti, kteri mu to tam dodali.

Drive totiz vzdy to probihalo tak, ze kdyz mu neco nefungovalo, tak ja
jsem mu rekl, co ma chtit. Jenze oni na to kaslali a porad se
vymlouvali a porad delali neco jineho nez meli. Bohuzel, reknu ti
uprimne, ze tohle presne je moje zkusenost se vsemi linuxaky, ktere
znam. A par jich opravdu znam.

> Router si vsak chvalia, aky je dobry a spolahlivy, nie ako
> problematicky linux, ktory mali pred tym...

Ano, protoze k tomu routeru nepotrebuji ty odborniky, kteri to porad
prenastavuji a ani nastavit neumeji. Me je take jedno, co je v
lednicce, kdyz chladi a v mrazaku to mrazi. Ale v okamziku, kdy to
delat prestane a zacnu volat servis a servis bude stat za prd, tak
prohlasim, ze tahle znacka lednicky stoji cela za prd - jednoduse
proto, ze servis patri k te lednicce.

> Cele je to o konfiguracii a schopnostiach a skusenostiach toho, kto
> to konfiguruje. To ale ako pocitacovy expert iste viete...;-)))

Ano.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem