ADSL?

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Pátek Srpen 12 18:01:37 CEST 2005

>No na me se zase obratil znamy, co mel internet pres linux server, na
>nem mel nejaky postovni server a delalo to router. Kazdou chvili mu to
>nejelo, posta mu prochazela z velkym zpozdenim a casto to ti borci
>nastavili tak, ze mel otevreny SMTP a podobne chutovky. Jednou jsem mu
>dodal router a on vyhodil linux z okna. Od te doby ma klid :-)

Stalo by za pokus skusit zistit, aky OS bezi na tom routeri. Asi by par
ludi bolo sklamanych, keby zistili, ze tam
( v mnohych pripadoch ) skutocne bezi okresana a dobre nakonfigurovana
verzia Linuxu... ;-))).
Ale ludia si casto myslia, ze tym, ze vymenili PC s linuxom za router,
tak s s linuxom zatocili a myslia si, ze sa ho zbavili, lebo je zly...
Pouzivaju vsak router, ktrory je jednoucelovym zariadenim a uz ich
netrapi, ze v tom zariadeni je presne taky isty linux, aky vyhodili,
ale nakonfiguroval ho niekto, kto to vie.
Router si vsak chvalia, aky je dobry a spolahlivy, nie ako problematicky
linux, ktory mali pred tym...

Cele je to o konfiguracii a schopnostiach a skusenostiach toho, kto to
konfiguruje. To ale ako pocitacovy expert iste viete...;-)))

Dodo.