ADSL?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 12 15:02:22 CEST 2005

Na okrasu je lepsi vaza, to mate pravdu. Jeste jsem vsak nevidel vazu,
ktera by ochranila pred prunikem po internetu:)
Nerozebirejme ucinnost ani spolehlivost FW w WinXP. Nerozebirejme ani
to, ze nekteri (i ja) maji vyhrady obecne k WinXP a radeji pouzivaji
W2K. Ani to, ze nekdo treba ma uz ty W2K, W98 ci cokoliv jineho
koupene a prechod na WinXP by byl vydaj navic:D
Proste jen tvrdim, ze NAT je jednim z vyznamnych prvku jak ochranit
pocitac pred utokem zvenku. A jestli nekomu bezpeci stoji za dane
penize nebo ne - to uz je vec jina.
Hezky den,
Marek