ADSL?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Srpen 12 14:08:15 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.8.2005:

> S tim nemuzu souhlasit. Nat ma pomerne valny smysl i v pripade
> jednoho pocitace. Vas pocitac se stane zvenku
> neviditelny/nedostupny. Jaky to ma vyznam z hlediska kdejakeho utoku
> urcite vite sam:)

Ucinna ochrana typu firewall je soucasti operacniho systemu Windows
XP. Pro jeden pocitac pripojeny do internetu neni treba mit router,
znamena to dalsi naklady navic, dalsi sitovy adapter navic, a dalsi
zarizeni, ktere bude asi trvale pripojene, tj. trvaly zrout. Pokud
nekdo ma jeden pocitac, staci mu bohate modem. Nejsem vubec zastancem
zbytecneho setreni na nevhodnem miste a pochopitelne mi neni treba
vysvetlovat vyhody a nevyhody jednotlivych reseni v oblasti pocitacu.
Proste jsem proti zbytecnemu vyhazovani penez tam, kde to neni nutne.

Proto mam take spokojene zakazniky, protoze jim najdu idealni reseni
jejich problemu. Nerazim zadne 100% jasne zasady dostupne v casopisech
a netlacim jim neco, co nepotrebuji. Snazim se vzdy o to, abych
pochopil jejich problem a potreby, nasel nejlepsi reseni, a dodal jim
presne to, co potrebuji. Usetrenych treba i 500 korun v rozpoctu
zakaznika znamena, ze je muze pouzit na cokoliv jineho. I kdyby je mel
prozrat :-), je to pro nej mnohem lepsi, nez kdyz bude mit nadherny
router na dve veci :-) Na okrasu je lepsi treba vaza nez router, ne?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz