Certifikat CE: Cena

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Čtvrtek Srpen 11 21:24:37 CEST 2005

Certifikát CE Vám nikdo neprodá.  Certifikát CE dáte na výrobek Vy sám ,
na základě prohlášení  o shodě,
které si taky napíšete sám.  Prohlášení o shodě ovšem vyjadřuje, že Váš
výrobek splňuje veškeré technické
požadavky dle příslušných norem, které pro ten váš výrobek platí. To si
samozřejmě musíte zjistit opět sám ,které to jsou.
Protože o některých parametrech, ( např. EMC ) sám asi nemůžete nic
kvalifikovaně říct, musíte si opatřit
protokoly příslušných akreditovaných zkušeben . Tyto normy a k nim
příslušné protokoly můžete pak zmínit
v  prohlášení o shodě.   Na základě vašeho popisu se bohužel nedá říct,
které všechny normy musíte splnit.
Záleží především na tom, pro co konkrétně je váš výrobek určen.

Zdraví      J. Sloupenský