Certifikat CE: Cena

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 11 20:23:13 CEST 2005

LVD si muzete udelat  sam, nebo neni treba  pokud je napajeni do 50V
EMC cca 30 000,-
No a dale zalezi co je to za zarizeni zda nespada pod nejeke jine direktivy,
vyhlasky
CE deklaruje ze jste splnil vsechny direktivy, vyhlasky ktere lze uplatnit a
ze jste vystavil
prohlaseni o shode.

Petr

----- Original Message -----
From: "Delphin" <delphin@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 11, 2005 3:29 PM
Subject: Certifikat CE: Cena

Mam DPS cca 5x5 cm s 1x MCU + asi 30 pasivnich soucastek. Zakaznik na to
pozaduje CE certifikat. Jelikoz jsem nikdy nic podobneho neresil, chci se
zeptat, na kolik to tak zhruba muze prijit a na jake casove obdobi se mam
pripravit. Jde mi jenom o hruby odhad, resp. potrebuju zjistit, zda to pro
me ma smysl.

Diky
Delphin