Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:07:18 CEST 2005

Presne tak, nedavno jsem takhle koupil za cca 4000Kc i s dopravou bazmek,
ktery mají u nas v obchodech za 15kKc a nasledne jsem jich vzal 100ks ,
ktere jsem pak prodal mistnimu "velko" prodejci s mensim, ale slusnym
rabatem :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Thursday, August 11, 2005 10:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Dne čtvrtek, 11. srpna 2005 9:41 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):
> Nikoliv, TO JE PRESNE TO, CO JSEM HLEDAL. Rekl bych, ze je do znacne
> miry podobny, ne-li identicky s tim, co jsem pred casem videl. Ona je
> nejdulezitejsi tloustka (asi jsem to malo zduraznil), v kapse jsou
> obvykle i jine veci a musi se to vejit vedle nich.
>
> Jde tedy o Mastech MS8216 (ev. prodavany pod jinym oznacenim) a tak se
> da najit i jinde na webu, skoda jen, ze dostupnost je mirne receno
> spatna (to, co je, je vetsinou v USA). V CR jsem na nej zatim nenarazil.

Da se objednat jako vzorek (placeny, pokud nejste mega-giga v cine znamy
odberatel) od vyrobce. Nekteri sikmooci vyrobci dokonce pochopili ze udelaji
byznys ikdyz budou prodavat samply, ze vzorek s $200 dopravou je nesmysl,
tak je nabizeji s relativne malou (par dolaru az $20 podle toho jak to
chcete
dopravit) dopravni prirazkou oproti hole sample cene. Ono se to casem
rozroste a bude to dalsi rana kamenakum.

--

                        Jaroslav Lukesh