Opravdu kapesni multimetr - kde koupit?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:00:10 CEST 2005

Dne čtvrtek, 11. srpna 2005 9:41 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):
> Nikoliv, TO JE PRESNE TO, CO JSEM HLEDAL. Rekl bych, ze je do znacne
> miry podobny, ne-li identicky s tim, co jsem pred casem videl. Ona je
> nejdulezitejsi tloustka (asi jsem to malo zduraznil), v kapse jsou
> obvykle i jine veci a musi se to vejit vedle nich.
>
> Jde tedy o Mastech MS8216 (ev. prodavany pod jinym oznacenim) a tak se
> da najit i jinde na webu, skoda jen, ze dostupnost je mirne receno
> spatna (to, co je, je vetsinou v USA). V CR jsem na nej zatim nenarazil.

Da se objednat jako vzorek (placeny, pokud nejste mega-giga v cine znamy
odberatel) od vyrobce. Nekteri sikmooci vyrobci dokonce pochopili ze udelaji
byznys ikdyz budou prodavat samply, ze vzorek s $200 dopravou je nesmysl, tak
je nabizeji s relativne malou (par dolaru az $20 podle toho jak to chcete
dopravit) dopravni prirazkou oproti hole sample cene. Ono se to casem
rozroste a bude to dalsi rana kamenakum.

--

                        Jaroslav Lukesh