Jeste jednou Ebay (castecne OT)

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Středa Srpen 10 11:02:19 CEST 2005

Nejak stale nechapu proc se vsichni rozciluji pro prihazovani na
posledni chvili? Prihazovani na posledni chvili zpusobuje trochu nizsi
ceny, protoze se cena nestihne vysroubovat, ale pokud chcete drazit
klasickym zpusobem, tak proste nabidnete cenu, kterou jste ochoten dat.
Nechapu ten argument o amikovi s tlustou lainou, to spis mluvme o
amikovi s tlustym kontem, ktery prihodi vice nez je vase maximum do
ktereho chcete jit. Ja osobne take prihazuji az na posledni chvili,
protoze spousta lidi si opravdu neumi stanovit maximum. Taky se me
celkem osvedcilo prihodit trosku zvlastnejsi castku. napriklad kdyz sem
ochoten jit do 500,- tak prihodim neco jako 507,- nebo 511,-. Ostatni
prihazujici, pokud se pokousi me prehodit, tak zkusi, 500,- 501,- 505,-
a vice uz treba nestihnou, nebo nedaji.
Nejrozumejsi je tedy predem si urcit maximum, ktere jste ochoten dat a
tuto castku (pokudmozno jeste trosku vylepsenou), tam prihodit nekdy
chvilku pred koncem aukce (zalezi na tom jak si verite, cim pozdeji tim
lepe). Pokud prihazujete hodne predem, jenom zbytecne sponujete cenu vise.