Jeste jednou Ebay (castecne OT)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Srpen 10 09:36:35 CEST 2005

Ja napriklad vubec behem aukce neprihazuji. Sleduji vyvoj ceny a na stole
mam DCF hodiny, stopky a odecitaci hodiny nastavene podle DCFky. Maximalne 5
sec pred koncem dam svoji cenu a vetsinou jsem uspesny.
Jindra Polivka

Jak je to s prihazovanim, ebay pise ze se automaticky prihazuje o minimalni
krok a to co clovek zada je maximum do ktereho za nej automat bude
prihazovat. Ma vcerejsi zkusenost 20s pred koncem aukce nejvyssi nabidka cca
320$ ja zadavam maximalni bid 420$ , tento se ihned ukazuje jako aktualne
nejvyssi nabidka a cca 2s pred koncem aukce nekdo (do te doby nic
neprihazoval) nabizi o 29$ vice cimz mam po zizalkach.  Cele to na me
pusobi, ze se prihazovalo vzdy to co clovek zadal a i kdybych ja prihodil
misto 420 450 tak dotycny amik s tlustou lainou primo v USA proste prihodi o
par dolaru vice nez ja a nejake spekulace o tom ze ho muj automaticky bid
prehodi jsou pase.
V jinych aukcich jsem uz automaticky bid videl, ale neni mozne, ze
prodavajici ho pro konkretni aukci vypne nebo nastavi tak, ze nefunguje ?