Mycka na nadobi

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Srpen 6 11:48:44 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 4.8.2005:

> Jendodušší je přidat na tlakovém čidle. Je to disk do kterého vedou
> dvě hadičky a pět drátů. Jsou to dva systémy - první je provozní a
> přepíná nulu na napouštěcí ventil a na programátor (ještě je tam pár
> věcí) druhý je havarijní - při překročení určité hladiny sepne
> natvrdo vypouštěcí čerpadlo. Pokud chceš zdvihnout hladinu, pak je
> nutno zašroubovat o pár závitů regulační šroub u té třídrátové
> poloviny spnímače. Snímač je vpravo dole u podlahy - musíš oddělat
> spodní krycí plech a pak jde vycvaknout. Na každé sekci jsou dva
> [...]

Abych to pak ovsem dal dohromady a nemusel to nadobi myt rucne :-)
Diky moc za radu. Bohuzel pri poslednich 2 mytich se to nezastavilo,
tak jsem jeste nemohl zkontrolovat, kde presne se to zasekne, v jakem
kroku. Hned pak dam vedet...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem