Mycka na nadobi

Čtvrtek Srpen 4 21:44:17 CEST 2005

No je to tam uděláno tak že pode dnem je jakýsi zásobník který se napustí tak aby voda sahala asi na vrch vyndávacího filtru. Pokud je jí méně, dochází k popisovanému jevu - rozjede se čerpadlo a turbíny rostříkají vodu po nádobí. Než steče zpět dojde k poklesu hladiny a pokud v tomto okamžiku vypne tlakový spínač, odpojí nulu z motorku programátoru - ten se zastaví. Ta nula se tam nedá dopravit jednoduše, neriskoval jsem demontáž programátoru. Jsou nutná dvě relátka.
Jendodušší je přidat na tlakovém čidle. Je to disk do kterého vedou dvě hadičky a pět drátů. Jsou to dva systémy - první je provozní a přepíná nulu na napouštěcí ventil a na programátor (ještě je tam pár věcí) druhý je havarijní - při překročení určité hladiny sepne natvrdo vypouštěcí čerpadlo.
Pokud chceš zdvihnout hladinu, pak je nutno zašroubovat o pár závitů regulační šroub u té třídrátové poloviny spnímače. Snímač je vpravo dole u podlahy - musíš oddělat spodní krycí plech a pak jde vycvaknout. Na každé sekci jsou dva regulační šrouby - jeden pro hladinu a druhý pro hysterezi. Který je který si už nevzpomínám ale ten hladinový má pod sebou pružinu. Můžeš odpojit jak hadičky, tak fastony, abys mohl experimentovat. Akorát si to poznač. A bacha, je tam "integrační dírka" - když bys ho zkoušel foukáním, má dost značné zpoždění.

Kručinský

.